6. Prekių pristatymas.
6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą ir gavėjo vardą, pavardę, telefono numerį. Pardavėjas gali paprašyti papildomos informacijos reikalingos pristatymui – viešbučio kambario numerio, gydymo įstaigos palatos numerio, biuro patalpos numeris ir pan.
6.2. Prekės pristatomos:
6.2.1. Pardavėjo atstovai prekes pristato Vilniuje ir Vilniaus rajonuose kiekvieną dieną nuo 9 iki 20 val. Anksčiausia prekės pristatymo diena Vilniaus regione yra kita diena po užsakymo patvirtinimo ir apmokėjimo. Šalys gali susitarti dėl pristatymo tą pačią dieną.
6.2.2. UAB Venipak Lietuva kurjeriai prekes pristato visoje Lietuvoje darbo dienomis. Anksčiausia prekės pristatymo diena yra po 2 darbo dienų po užsakymo patvirtinimo, jeigu Pirkėjas nurodo ankstesnį pristatymo laiką ar kurjerių nedarbo dieną (pvz.: savaitgaliais), prekė pristatoma artimiausią galimą darbo dieną.
6.3. Pirkėjo nurodytas prekių pristatymo dienos laikas (pvz. 18 – 20 val.) yra orientacinis ir gali skirtis nuo faktinio, bet kuriuo atveju Pardavėjas stengsis pristatyti prekes Pirkėjo nurodytu dienos laiku. Dėl Kurjerių Tarnybos vėlavimo pristatant siuntą neatsakome. Dėl Covid 19 situacijos ir padidėjusio siuntų skaičiaus Kurjerių Tarnyboje, siunta gali vėluoti 1-2 darbo dienas.
6.4. Prekių pristatymas laikomas įvykdytu, kai prekė yra perduota gavėjui arba jam nesant ar negalint patekti pas gavėją – gavėjo artimiesiems, kaimynams, kolegoms, biuro darbuotojams, viešbučio registratūroje, gydymo įstaigos personalui ir pan.
6.5. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris). Dėl Kurjerių Tarnybos (Uab Venipak Lietuva) vėlavimo pristatant siuntą neatsakome. Uab Venipak Lietuva yra atsakinga už Siuntos praradimą, trūkumą ir sugadinimą nuo Siuntos paėmimo gabenti momento iki pristatymo, taip pat už Siuntos pristatymo vėlavimą.
6.6. Pirkėjas sutinka, jog prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už gėlių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu gėlės Pirkėjui nėra pristatomas ne laiku dėl trečiųjų asmenų kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
6.7. Pristatytos siuntos kokybę Pirkėjas turi tikrinti dalyvaujant kurjeriui. Jei Pirkėjas pastebėjo, kad siunta turi pažeidimų: apie tai reikia pasakyti prekes atvežusiam kurjeriui; siuntos pristatymo dokumente pažymėti, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildyti Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą; patikrinti pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuoti nuotraukose.
6.8. Pardavėjui nepavykus perduoti prekės gavėjui dėl ne nuo Pardavėjo priklausančių aplinkybių ar gavėjui atsisakius priimti prekę, prekė bus saugojama pas Pardavėją Linkmenų g. 6, Vilniuje. Gėlių, gėlių kompozicijų saugojimo terminas yra 1 diena, kitais atvejais 7 dienos. Per šį terminą Pardavėjas gali atsiimti prekes Pardavėjo patalpose. Po šio termino Pirkėjo sumokėti pinigai negrąžinami ir pretenzijos nepriimamos.
Mūsų el. parduotuvė naudoja slapukus. Naudodamiesi mūsų el. parduotuve Jūs esate susipažinę ir suprantate mūsų privatumo politiką.